Full informatiu nº 112 maig 2019

Us enllacem el recull de les novetats relacionades amb la lectura del mes de maig, en tot el seu abast, incorporades al Butlletí Digital de Recursos creat pel grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya.

Si teniu intenció de participar al Certamen de Lectura en Veu Alta del curs vinent, heu de saber que ja han estat publicats els títols de les lectures dels quarts de final, semifinal i final del XVI Certamen per si els voleu tenir en compte a l’hora de confegir llistes de lectura de centre.
Com cada curs, el proper dimecres 26 de juny se celebrarà al Castell de Verdú la Jornada d’Escoles Rurals adreçada a docents d’escoles rurals.

Us adjuntem el programa i l’enllaç per a fer la inscripció.

El Club Escolapica de Tàrrega ens fa arribar la seva oferta educativa de visites d’un dia per a centres educatius pel curs 19-20.

Us adjuntem l’enllaç al díptic informatiu.

Els dies 8 i 9 de juliol es duran a terme Tallers vivencials de Pedagogia Sistèmica a Balaguer, Salt, Martorell i Barcelona organitzats per l’associació MES (Moviment Educatiu Sistèmic).

L’objectiu del taller és desenvolupar la consciència corporal i descobrir d’on provenen les emocions i com gestionar-les des de la mirada sistèmica.

Us adjuntem el programa i l’enllaç per fer la inscripció.

Art i Territori és un curs presencial que s’impartirà a Agramunt del dia 3 al 5 de juliol adreçat a qualsevol persona encuriosida pel fet artístic, el territori i el patrimoni col·lectiu: cultural, artístic, natural, paisatgístic, històric, literari, arquitectònic, etc. No cal tenir coneixements previs per inscriure-s’hi.

Us adjuntem els enllaços al programa i a la butlleta d’inscripció.