XIII Gimcana Lingüística a l’Urgell

Des del Servei Educatiu de l’Urgell, amb el suport del Consell Comarcal, hem organitzat  la XIII Gimcana Lingüística,  en el marc del Programa de Suport a l’Educació.
La Gimcana ha tingut lloc aquest dijous al Teatre Ateneu de Tàrrega, i ha comptat amb la participació de 6 centres: Institut Ribera del Sió (Agramunt), Institut Lo Pla d’Urgell (Bellpuig), Institut Manuel de Pedrolo (Tàrrega), Institut Vedruna Tàrrega, Institut Alfons Costafreda (Tàrrega) i la CCP Escola Pia de Tàrrega.

Ha estat una final molt competitiva, on ha resultat guanyador l’ Institut Manuel de Pedrolo, seguit de l’ Escola Pia i l’ Institut Lo Pla d’ Urgell.
Per facilitar el transport dels alumnes de la comarca el Consell de l’Urgell ha posat a disposició tres autocars.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *