Presentació de les Línies Mestres del Programa Dual

El passat dimarts 26 de Setembre als SSTT de Lleida es va fer la Presentació de les Línies mestres del Programa Dual a la província de Lleida.
El Programa Dual consta de teoria i pràctica per part dels alumnes que estudien Magisteri. La experiència Dual els apropa a la realitat i la matèria de formació, a l’escola. Es vol aconseguir un gran repte, el repte a la Integració, els apropa a la realitat.
Per cada curs que s’estudia, hi ha diferents tipus d’escoles, teoria i pràctica a l’hora. El segon any es el que es destina a les ZERs. Any rere any s’intenta millorar en l’acompanyament, tenen tutors a l’escola on estan destinats i també a la Universitat. Aquest curs ja serà el 7è a impartir-se.
Aquest Programa els permet fer més responsables i més “professionals”.
Als alumnes se’ls pot demanar que es comprometin amb el Projecte de Centre, poden participar en certa manera, s’han d’involucrar a les tutories.
Es valora aquest Programa molt positivament tant per part del Departament com per la Facultat.
Les escoles que acullen els alumnes són reconegudes com a INNOVADORES. El programa dóna qualitat i prestigi als centres i es converteix en un dels objectius del Pla Anual
Hi ha també una TRANSFERÈNCIA, això vol dir, que s’està compartint aquesta experiència a altres llocs d’arreu, altres Universitats i fins i tot a altres Països.
El Programa comença a l’Octubre.
La llista de ZER’s que s’han acollit al Programa és la següent:

• ZER Alt Segrià
    • ZER Argelaga