Trobada pedagògica “Els Plans Educatius d’Entorn a Ponent”

“ELS PLANS EDUCATIUS D’ENTORN A PONENT”

Dia: 9 d’octubre de 2018

Hora: 9:00 h

Lloc: EOI de Lleida (C. Corregidor Escofet, 52)

Enllaç a les inscripcions

Enllaç al programa

Els Plans Educatius d’Entorn són una proposta educativa innovadora, de cooperació educativa entre el Departament d’ Ensenyament i les entitats municipalistes, que vol donar resposta integrada i comunitària a les necessitats educatives dels infants i joves de la nostra societat en els diferents àmbits de la vida. Volen contribuir a l’èxit educatiu de tot l’alumnat i a la cohesió social.

L’element estratègic clau és aconseguir continuïtat i coherència entre les accions dels diferents agents educatius que operen en un territori. S’adrecen a tot l’alumnat i a tota la comunitat educativa, però amb una especial sensibilitat als sectors socials més desafavorits.

Actualment, als ST de Lleida hi ha 10 Plans Educatius d’Entorn en els municipis de Lleida, Cervera, Guissona, Tàrrega, La Seu d’Urgell,, Mollerussa, Les Borges Blanques, Alcarràs i Torres de Segre, Alt Segrià (Almenar i Alfarràs) i Baix Segrià (Aitona, La Granja d’Escarp, Maials, Massalcoreig, Seròs i Soses).

Aquesta Trobada conjunta de tots els PEE del territori té la finalitat de compartir pràctiques de referència i construir coneixement conjunt que aporti elements per a la millora dels projectes d’actuació i dels aspectes organitzatius i de gestió.

Està oberta la inscripció. Els agents dels PEE no docents també poden inscriure’s a la Trobada i rebran un certificat de reconeixement d’assistència.