Jornada Formativa: Horts Escolars a Lleida. Activitats i varietats interessants

Hora: de 16 a 19:15h

Lloc: Punt Eco, Lleida

Inscripcions

Objectiu Jornada: Reflexionar sobre les varietats més rellevants a utilitzar en un hort escolar i s’exposaran activitats reals que han funcionat en centres educatius de la zona de Lleida.

Els horts escolars permeten treballar múltiples competències i habilitats dels alumnes. L’entorn de l’hort escolar és també un espai per parlar i reflexionar sobre l’agricultura i el seu valor.

L’hort és un entorn fantàstic com a eina d’aprenentatge. És important destacar que l’hort escolar té unes característiques específiques que el fan diferent dels horts comercials, però també dels horts d’autoconsum.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *