Full informatiu núm.70 – abril 2017

Concurs:  Mobile Story Map

mo Obert als docents i alumnes de primària i secundària dels centres educatius de Catalunya.

L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobilie History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l´alumnat dels centres participants a la plataforma de geogolocalització Mobile History Map (MHM).

Període d’inscripció: s’inicia el 18 d’abril i finalitza el 14 de maig de 2017.
Bases i inscripcions aquí

Cicle de conferències  tecnologia  i educació

av L‘ICE de la UdL  presenta el Cicle de conferències entorn la tecnologia i l’educació on reflexionaran sobre el paper de la tecnologia a l’ensenyament obligatori.

Adreçat a qualsevol docent interessat. Places limitades.

Informació i inscripcions en el següent enllaç.
Visualitza el programa de les conferències aquí.

Concurs: #EFIM 2017

aaa Concurs de fotografia i patrimoni a través d’Instagram, amb l’objectiu d’apropar els alumnes al patrimoni monumental.

L’EFIM proposa que els alumnes de secundària, de fins a 20 anys, tinguin l’ocasió de mirar des de la seva experiència el patrimoni i que construeixin el seu propi relat amb un llenguatge creatiu.

Fins al 31 de maig de 2017. Bases i inscripcions aquí.

XXXVI Convocatòria del Premi de Filosofia                        Arnau de Vilanova

aaaa Adreçat a professors d´ensenyament secundari i a alumnes de Batxillerat.

Els treballs hauran de hauran de versar sobre qualsevol tema de l’àmbit de la filosofia, psicologia, sociologia, ètica i ciutadania, o qüestions relacionades amb aquestes matèries

L’acceptació dels treballs clourà el dilluns 17 d’abril del 2017 a les 20 h.

Trobareu tots els detalls en el següent enllaç.

Pròximes activitats del PCSE

motra VIII Mostra de Música

Data: dimarts 25 d´abril de 2017

Hora: 10.30h.

Lloc: Teatre Ateneu de Tàrrega

XIII Gimcana Lingüísitca

Data: dijous 27 d´abril de 2017

Hora: 10.30 i les 12.30 h.

Lloc: Teatre Ateneu de Tàrrega

IV Jocs florals escolars de Catalunya

jocs florals El Departament d’Ensenyament aquest any inclou una segona categoria, el conte audiovisual il•lustrat adreçat a l’alumnat de primària i d’escoles d’educació especial.

Els treballs s’hauran de lliurar ,en format digital, al SE de l’Urgell abans del 26 d’abril de 2017.

Bases dels Iv Jocs florals           Bases del conte il·lustrat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *