Quarts de final CLVA comarca de l´Urgell

Aquest dijous 30 de març, ha tingut lloc a la Sala d’actes del Servei educatiu de l´Urgell ( Tàrrega), la celebració dels Quarts de final de la tretzena edició del certamen de lectura en veu alta, on han participat  17 centres d´educació primària i secundària de la comarca de l´Urgell.

Un total de 41 alumnes, han llegit davant els 230 assistents a l´acte. A més, aquest any, com a novetat, el CRP de l´Urgell ha retrasmés en directe mitjançant streeming el Certamen, amb la qual cosa els centres i les families han pogut seguir les lectures des de diferents punts de la comarca.

El jurat ha destacat que el nivell dels nens i nenes cada any és més alt, així com la qualitat de tots els participants.

Finalment han escollit els semifinalistes, que aniran a Mollerussa el proper dimarts 9 de maig:

Categoria Grumets vermells: Estel Closa Gasull. de l´escola Àngel Guimerà de Tàrrega

Categoria Grumets verds: Alba Torres Berga, de l´escola CC Vedruna Bellpuig de Bellpuig

Categoria Corsaris: Pol Tugues de l´Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega

Categoria Tropa de Corsaris: Emma Sala, Marta Seguí i Nabila Shabbir, de l´Institut Alfons Costafreda de Tàrrega.

Els hi desitgem molta sort i agraïm a tots els centres la seva participació.