Full informatiu núm. 67 – Febrer 2017

Pròximes activitats del Programa Comarcal

freaky-catDijous 2 de març, al Teatre Ateneu de Tàrrega, representació de l´obra teatral en anglès “Freaky“, de la companyia Blue Mango.

Adreçada als alumnes de 6è de Primària.
Amb una durada de 60 minuts.

Sessió del matí: 10.30 h pels centres de la comarca. Sessió de la tarda: 15.15 h pels centres de Tàrrega.

eee

Projecció de la pel·lícula “Él me llamó Malala”. Adreçada als alumnes de 1r cicle d´ESO.

Amb una durada de 88 minuts.

Agramunt:7 de març a les 12.40 h
Bellpuig: 8 de març a les 12.15 h
Tàrrega: 9 de març a les 11.00 h

XXXII Jornada d’ orientació universitaria i professional g

Institut Manuel de Pedrolo organitza, el proper dimecres 8 de febrer, a partir de les 9.00 h del matí, les seves Jornades anuals d´orientació universitària i professional (JOUP).

Us adjuntem l´esborrany del programa previst. programa-joup

FP Dual remunerada a Alemanya.

CATAZUBI 2017

fp-dual

El Servei d´Ocupació de Catalunya, organitza sessió informativa sobre la FP Dual remunerada a Alemanya. Consisteix  a un curs intensiu d´alemany de 450 hores de preparació a Catalunya, les despeses  de viatge pagades, un contracte d´FP Dual amb una empresa alemanya, un habitatge i ingressos mensuals.

Data: dimarts 7 de febrer de 2017

Hora: 10.30 h

Lloc:  Sala de Plens Ajuntament. Plaça Major,1. Tàrrega

Inscripcions:  Més informació, inscripcions a les sessions informatives i al procés de selecció aquí.

Activitat de formació per a professorat de francès de Secundària i EOI

Apprendre en jouant, petit taller de teatre en francès.eoi

“Initiez vos élèves aux techniques téâtrales”

Data: divendres 3 de març de 2017, de les 9:30 a les 14:00

Lloc: EOI de Tàrrega

Més informació i inscripcions aquí.

Termòmetre lingüístic. Fem l´escola plurilingüe

Jornada formativa organitzada per la Societat Catalana de Pedagogia, amb conveni col•laboratiu amb el Departament d’Ensenyament .Adreçada a equips directius, mestres d´educació infantil , cicle inicial i responsables dels projectes plurilingües dels centres educatius. Es recomanen un màxim de 3 persones per centre educatiu. Activitat amb acreditació de 10 hores del Departament d’Ensenyament.

Data: dissabte 18 de febrer de 2017aaaa

Hora: de 9.15 h a 14.15 h

Lloc: UdL _ Edifici Polivalent (Campus de Cappont) Lleida.

Inscripció: gratuïta. Cal formalitzar la inscripció a través d’aquest aplicatiu

Descarregueu-vos el programa de la Jornada en PDF aquí.

Taller de formació hort escolar

Agenda 21 Escolar de l’Ajuntament de Lleida, ofereix una formació sobre hort escolar, oberta a
centres del Segrià i de les comarques properes.
Hi ha sessions específiques per a diferents nivells educatius ( infantil, primària i secundària).

Calendari: dijous, 9 i 23 de febrer; dilluns, 6 i 20 de març, i 3 d’abril  logotip

Hora: de 17.15 h a 19.45 h

Lloc:  Agenda 21 Escolar de Lleida –  carrer Tallada, 32. 25002 Lleida

Inscripció:  Gratuïta. agenda21escolar@paeria.cat

Més informació aquí.

Conferència “La diversitat religiosa a Catalunya”

El DIXIT Lleida  oferirà la conferència “La diversitat religiosa a Catalunya” on es presentarà el Mapa religiós català. L’objectiu és difondre com impacta aquest fet en la gestió pública d’aquesta diversitat i en la cohesió social i la convivència a Catalunya.

A càrrec de Joan Gomez Segalà. Sociòleg, tècnic de la Direcció General d’Afers Religiosos.

Data: divendres 10 de febrer de 2017dix

Hora: de 12 a 13.30 h

Lloc: Sal a d’actes de la Diputació de Lleida: carrer del Carme, 26 Lleida.

Inscripció: gratuïta. Places limitades.Cal inscripció prèvia emplenant el formulari

Curs semipresencial “Tocar la geometria amb GeoGebra”

geo

ABEAM organitza el curs semipresencial de 25 hores de GeoGebra amb la col·laboració de l’Associació Catalana de GeoGebra adreçat a Educació Primària.

Calendari: dimecres 1 de març,  8 de març i  3 de maig

Hora: de 17:30 a 20.30h

Lloc: FME de la Universitat Politècnica de Catalunya. C/ Pau Gargallo, 14 Barcelona

Inscripció: oberta fins el 6 de febrer . Gratuïta pels associats a ABEAM. En cas que el centre sigui associat podran assistir fins a tres professors del centre gratuïtament. En cas contrari caldrà abonar 30€. Formulari

Més informació detallada i  formulari d’inscripció aquí.

US RECOMANEM…

img_20170201_121206

Maleta pedagògica de llibres en Llengua Catalana adreçada als alumnes d´ESO i Batx

maleta-bona