Conferència “Difusió de la literatura oral”

El passat dijous dia 26 de gener, va tenir lloc a les instal·lacions dels Serveis Educatius de l´Urgell, una conferència a càrrec de l´actor i poeta Salvador Soler, en la que va presentar noves formes de difusió de la poesia oral. Concretament, va explicar el Poetry Slam, com a una eina atractiva i motivant per fer que els alumnes desenvolupen el gust per la literatura.

Així mateix, aquesta eina, els ajuda a recuperar la capacitat d´expressió i comunicació completa, és a dir,  del món interior al paper i del paper a la comunicació exterior, cap al públic.

A més , el Salvador va realitzar una demostració pràctica de la seva obra: poesia performàtica i teatralitzada (en català i castellà) exemplificant diferents  formes de comunicar-la e interpretar-la , que es poden traslladar a les aules

Finalment, es va fer un recull d´exercicis per potenciar l´escriptura creativa connectant-la amb les emocions dels alumnes.