Full informatiu nº 78 – octubre

RECORDATORI!
Conferència: Com educar sense estrés des de la joia i la tranquil·litat“, a càrrec de Lotus Vázquez..Dijous 26 d’octubre 2017, a Sala actes del CRP Urgell a les 17.30h. Inscripcions obertes.(Ara, també, consulteu a l’agenda del web dels SE Urgell les dates de diferents activitats).

13 vides, infinites veus. Reflexions educatives des de l’escola de la Model.

Llibre amb llicència Creative Commons BY 4.0

Els docents en poden utilitzar fragments, fer còpies, penjar el PDF sencer o de forma parcial on els sembli oportú, sempre citant la Gencat. Nº 15 setembre 2017;  ISBN 978-84-393-9601-7

Descarregue-lo des de la pàgina web de publicacions del Departament de Justícia, programa compartim.

II Trobada Mirades de mestres.

Dia: dissabte 28 d’octubre de 2017

Enllaç informació: II Trobada Mirades de mestres
Motiu: Compartir la feina de diverses escoles i reflexionar, mirant vídeos realitzats per mestres, sobre com s’aprèn i com aconseguir que el nostre alumnat aprengui més i millor.

Organitza:  ICE- UAB

Inscripció AQUÍ

Convocatòria d’ajuts per a projectes d’aprenentatge servei.

Objectiu: Impulsar el desenvolupament de nous projectes d’APS i ajudar a consolidar iniciatives que s’ han dissenyat seguint aquesta metodologia educativa.

El suport s’adreça a tots els centres i institucions educatives.

Cal omplir el següent formulari en línia.

Data: Fins el 2 de novembre 2017

Consulteu el banc d’experiències del web per veure centres i / o entitats premiades.

Bases de la convocatòria AQUÍ.

Trobada de Corals d’educació infantil, primària i secundària.

Fil conductor d’aquesta edició: “Tu i jo per igual”.

Objectiu: Afavorir aspectes fonamentals d’educació. Més informació.

Incripció fins el 3 de Novembre 2017.

Consulteu les trobades 2017 – 2018:

XIV Cicle de conferències a l’Urgell. Xevi Verdaguer

Conferència:  La salut emocional: Les claus del segon cervell i l’alimentació.

Cicle “Dona Informa’t”

Dia i hora: 11 de novembre a les 18h

Lloc: Fira de la Conserva de Bellpuig (Pavelló Firal). Avinguda de les Garrigues, s/n. Bellpuig.

Organitza: Consell Comarcal de l’Urgell. Tel. 973 50 07 07 | siad@urgell.cat

9ª Edició del concurs (RE)Imagina’t: Creacions audiovisuals no sexistes

Organitza: Observatori de les dones en els mitjans de comunicació.

Adreçat a grups de nois i noies d’entre 14 i 18 anys.

Objectiu: Impulsar la creació participativa dels nois i les noies tot incentivant la seva implicació en la construcció de nous models comunicatius que encarin positivament la diferència sexual.

Inscripció gratuïta abans del 10 de novembre de 2017 fent un correu a: observatorid@observatoridelesdones.org

Descripció i modalitats

Materials de suport

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *