Full informatiu núm 72 – maig 2017

Programa Integral “Obrint Portes”

La Fundació la Solana de Tàrrega i l’Institut Municipal d’ Ocupació (IMO) organitzen la primera edició d’aquest programa que  ofereix: serveis personalitzats d’orientació, tutorització, serveis de coneixement de l’entorn productiu, i formació.
Beneficiaris:  joves menors de 30 anys, inscrites al Sistema de Garantia Juvenil, en… Llegeix més»

Concurs: Mobyle History Maps

L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobilie History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l´alumnat dels centres participants a la plataforma de geogolocalització Mobile History Map (MHM).
Està adreçat als docents i alumnes de primària i secundària dels centres educatius de Catalunya.
El Període d’inscripció finalitza… Llegeix més»

XIII Gimcana Lingüística a l’Urgell

Des del Servei Educatiu de l’Urgell, amb el suport del Consell Comarcal, hem organitzat  la XIII Gimcana Lingüística,  en el marc del Programa de Suport a l’Educació.
La Gimcana ha tingut lloc aquest dijous al Teatre Ateneu de Tàrrega, i ha comptat amb la participació de 6… Llegeix més»

Les tres finestres de l’orientació: nou entorn per estudiar a Catalunya

motxila

L’orientació acadèmica i professional, és el conjunt d’actuacions que contribueixen a construir el projecte de vida de l’alumne en relació amb el seu itinerari formatiu per potenciar-ne la continuïtat formativa i prevenir l’abandó escolar.

Amb la intenció de garantir aquest acompanyament i acció tutorial, el Departament ha creat un nou entorn virtual  on els Joves, els Centres i les Famílies podran trobar el seu propi espai d’informació.

Calendari de les preinscripcions              Enllaç a les preinscripcions.

Inscripció a les activitats dels Camps i Entorns d’Aprenentatge (CdA – EdA)

Les activitats dels CdA/EdA s’adrecen principalment a alumnes d’educació primària, de secundària, dels cicles formatius i del batxillerat dels centres educatius de Catalunya i promouen l´aprenentatge competencial dels nens, en entorns naturals i culturals que garanteixen la seva motivació i predisposició a l’aprenentatge.
Les activitats que ofereixen… Llegeix més»

Full informatiu núm.70 – abril 2017

Concurs:  Mobile Story Map

Obert als docents i alumnes de primària i secundària dels centres educatius de Catalunya.
L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobilie History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l´alumnat dels centres participants a la plataforma de geogolocalització Mobile History… Llegeix més»

Teatre en anglès : William B

Aquest dijous 23 de març, es va representar al Teatre Ateneu de Tàrrega, l’obra de teatre en anglès adreçada a Secundària: William B,  a càrrec de la companyia ETC Theatre de Barcelona.
Al voltant de 300 alumnes van poder gaudir d´aquesta representació, inclosa en les activitats del Llegeix més»