Full informatiu 106 març 2019

El passat 26 de febrer es va presentar a la ciutat de Tàrrega la iniciativa del PEE 0-20, un pla pilot que s’impulsa en cinc municipis catalans.

Són dues les novetats del PEE 0-20 respecte al programa que ja s’aplicava a Tàrrega des de l’any 2005: la creació del Servei d’Orientació d’Àmbit Comunitari (SOAC) i l’extensió del marc d’atenció de l’alumnat en el seu itinerari educatiu (dels 0 als 20 anys).

Més informació.

La propera edició del Robolot es celebrarà els propers dies 11 i 12 de maig.100 Reptes STEAM per al Robolot (inscripció) és un curs pensat per treballar amb projectes utilitzables a l’aula on els formadors actuen principalment com a orientadors, compaginant les explicacions teòriques amb l’assessorament pràctics.
Els projectes es mostraran al públic dins de la Jornada d’intercanvi d’experiències “SteamOlot” de la 18a Edició de Robolot. Més informació.

La Universitat Autònoma de Barcelona convoca el 16è Premi Argó a treballs de recerca de batxillerat i a projectes de cicles formatius de grau superior, amb la finalitat de reconèixer l’esforç dels estudiants i d’incrementar els vincles amb els centres d’ensenyament secundari.

Bases del premi Argó.

Un any més els grups “a+a+ Catalunya” posen en marxa una nova Jornada d’Innovació Didàctica per l’Aprenentatge Matemàtic que en aquesta convocatòria, la desena, es farà a Girona, el 27 d’abril a l’escola Annexa Joan Puigbert (9 a 14:30 h).

Properament rebreu informació detallada dels tallers que s’oferiran i del procés d’inscripció. Més informació.

El divendres dia 5 d’abril a la tarda (15 a 19 h), en el context del 37 Saló del Còmic de BCN, es durà a terme la XII Jornada: El còmic, una eina pedagògica a la Fira de Barcelona.

El termini d’inscripció s’acaba el 25 de març.

Enllaça a la inscripció.

Enllaç al programa