El Departament d’Educació inicia una prova pilot per estendre els Plans d’entorn entre els 0 i els 20 anys

El Departament d’Educació posa en marxa una prova pilot per ampliar els Plans educatius d’entorn (PEE) entre els 0 i els 20 anys.

Així ho va anunciar el passat divendres 1 de març el conseller d’Educació, Josep Bargalló, en un acte públic de presentació al costat d’alcaldes i representants dels municipis participants en la prova. Amb aquest pilot, el Departament dona un pas més enllà en el model actual de PEE i avança i aprofundeix en nous aspectes. L’actualització manté com a principals objectius generar una continuïtat educativa que afavoreixi l’èxit escolar i personal dels alumnes, i reduir l’abandonament.

Durant la presentació, Josep Bargalló va destacar que “aquest és el primer pas per universalitzar uns plans d’entorn treballats amb els Ajuntaments, per garantir l’èxit educatiu dels nostres alumnes dels 0 als 20 anys, i perquè desaparegui la fractura social o la segregació

De la seva banda, l’alcaldessa de Tàrrega, Rosa M. Perelló, va remarcar que “aquest pas més que ara es tira endavant reforça el fet que l’educació és la base perquè avanci la societat. Quan més recursos puguem oferir als joves i a les seves famílies per a la formació, millor serà el futur del país”.