Celebració dels 30 anys de les ZER’s

Aquest curs les escoles rurals i les ZER estan de celebració. Fa 30 anys que una colla d’agosarades i visionàries van començar a agrupar-se entre diferents escoles del territori. Van sorgir les ZER. Des del Secretariat d’Escola Rural de Catalunya ho volen celebrar amb tota la comunitat educativa del nostre país. Per això us conviden a fer-ho el proper 29 de febrer a l’escola el Frigolet, de Porqures (el Pla de L’Estany). Serà a partir de les 4 de la tarda.

Just al matí, qui vulgui també es podrà afegir al grup de treball del SERC i de l’ICE-UAB d’escoles rurals per conèixer el projecte educatiu de l’escola que els acull, el Frigolet, de Porqueres. A més també debatran sobre el tema de formació inicial i permanent, inclusió i equitat que proposa el Congrés d’educació pública de Catalunya.

HORARI

10 a 11: presentació del projecte educatiu i visita a l’escola