Audiollibres i ebooks en llengua estrangera

Us enllacem diferents espais web on podeu trobar audiollibres (llibres per escoltar) i ebooks (llibres digitalitzats) en diferents llengües estrangeres, sobretot en anglès.

Librivox és un projecte no comercial, sense ànim de lucre i on trobareu obres universals de domini públic llegides per voluntaris de tot el món. Manté una estructura oberta i pública. Hi trobareu 423 audiollibre en anglès i, en menor quantitat, de 48 llengües més.Podeu triar entre escoltar els capítols en línia o descarregar-vos els àudios en un sol fitxer comprimit (zip).

Si voleu llegir en pantalla el text, haureu de buscar-lo en un altre espai, en aquest cas us recomanem el Project Gutenberg que ha escannejat i publicat la majoria d’obres de domini públic.

Els llibres que han entrat al domini públic són digitalitzats i registrats per voluntaris que es coordinen mitjançant diversos llocs web. Tanmateix, la majoria dels llibres de domini públic són digitalitzats per Gutenberg.org i enregistrats per Librivox.org.

Loyal Books es basa en aquestes fonts de domini públic per oferir-vos llibres d’àudio gratuïts susceptibles de ser utilitzats a l’aula.

Open Culture recorre la web i enllaça amb diferents espais educatius. Hi podeu trobar audiollibres gratuïts que potser us poden servir i també lliçons d’idiomes, cursos i vídeos educatius.

A banda dels audiollibres també podeu trobar ebooks de domini públic als següents enllaços:

1. Feedbooks
  2. Project Gutenberg