Full informatiu 120 desembre 2019

El Consorci del Transport Públic de l’Àrea de Lleida convoca la 9a edició del Concurs Escolar “Parada Literària”, que es regeix per les següents bases i contempla aquestes categories:

• Alumnat de 2n i 3r Cicle d’Educació Primària.
  • Alumnat de 1r i 2n Cicle d’ESO.
  • Alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius.
  • Alumnat dels centres de formació de persones adultes.
  • Famílies dels alumnes d’Educació Infantil, Primària i Secundària.
  • Professorat.

Us animem a participar-hi!

Si sou una escola que té la cultura i les arts com a element central del projecte, o teniu una idea que voleu desenvolupar amb un artista o institució cultural.

Si teniu ganes de connectar-vos amb la cultura i no deixar-la anar…. aquests són els vostres premis!

Oferim un entorn d’acompanyament i impuls per als vostres projectes. Vine i forma part de la comunitat Baldiri!Tota la informació a elsbaldiri.cat

S’ha obert la inscripció al curs “Explora la neu” adreçat a Professorat de Matemàtiques, Ciències experimentals i de Tecnologia d’ESO i Batxillerat amb els següents objectius:

• Formació de la neu i el seu posterior aprofitament en el desglaç.
  • Identificació d’empremtes d’animals, que ajuda a observar els seus hàbitats.
  • Funcionament d’una estació d’esquí: captació d’aigua per a la generació de neu artificial, consum energètic, mesures de seguretat, primers auxilis en cas d’accident… Més informació
L’Associació de professorat d’anglès de Catalunya (APAC) ens presenta la 35a edició de l’APAC-ELT Convention que tindrà lloc els dies 30 i 31 de gener i 1 de febrer al Campus Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra amb el lema “GOING GLOBAL“.

Les jornades inclouen més de 40 sessions adreçades als diversos nivells educatius. Inscripcions.

Amb l’objectiu de donar visibilitat a les bones pràctiques ambientals del centres educatius i als treballs de l’alumnat de temàtica ambiental, la Fundació Societat i Educació i la Fundació Endesa convoquen els Premis a la EcoInnovació Educativa.

El termini per registrar-se s’amplia fins el proper 20 de desembre. Un cop registrats, els centres tindran temps fins el 17 d’abril de 2020 per presentar els projectes.