Primeres sessions a la Xarxa de Competències Bàsiques territorial

Els passats 25 d’octubre i 29 de novembre els centres que formen part de la Xarxa de Competències Bàsiques Territorial van trobar-se en les dues primeres sessions de coordinació del primer trimestre a l’EOI de Lleida.

En la primera sessió els centres van poder tenir un primer contacte amb el paradigma d’avaluació competencial que serà el nucli de treball dels propers anys i també van conèixer les dues tasques que farem aquest curs:

1. Tasca individual: com podem enriquir els objectius d’aprenentatge de les nostres UD o projectes interdisciplinars perquè estiguin més enfocats a les competències bàsiques i com hem de compartir-los amb l’alumnat perquè siguin protagonistes del seu procés d’aprenentatge.
  2. Tasca col·lectiva: planificació, realització, documentació i valoració d’una experiència d’observació entre iguals per aconseguir millorar la pròpia pràctica  professional i crear espais de comunitat de pràctica reflexiva entre el grup impulsor i dins del claustre.

En la segona sessió vam poder treballar la importància de compartir els objectius d’aprenentatge amb l’alumnat i algunes estratègies per dur-ho a la pràctica. Ens veiem després de vacances!