Full informatiu núm.69 – març 2017

Taller : El conte audiovisual il·lustrat

Hora:  17:30h a 19:30h ( 2hores – 1 sessió)

Lloc: CRP del Segrià,  Pius XII, 4 ( Lleida )

Inscripció: 15/12/2016 – 21/03/2017 Més informació i inscripcions.

Assessorament tècnic per la nova categoria de conte audiovisual il·lustrat (adreçada a l’alumnat de primària) en els IV Jocs Florals Escolars de Catalunya convocats pel Departament d’Ensenyament.

Taller pràctic : l’Avaluació per competències segons el nou currículum català

avaluacio DIA: dijous 23 de març de 2017
HORA: de 17.30h a 19h
LLOC: Sala d´actes de Servei Educatiu de L’URGELL ( avinguda Ondara num 3 , Tàrrega)
Ponent: Màrius Serrano Vargas. amb l’Impuls de l´editorial SantillanaPodeu fer les inscripcions fins el 22 de març aquí

Pròximes activitats del Programa Comarcal

meaculpateatre-1 Dimecres 22 de març, al Teatre Ateneu de Tàrrega, representació de l´obra teatral  “La plaça del diamant“, de la companyia Meaculpa teatre.

Adreçada als alumnes de Batxillerat de la comarca de l´Urgell.

Amb una durada de 60 minuts + 15 minuts de col·loqui.

williamb-2 Dijous 23 de març, al Teatre Ateneu de Tàrrega, representació de l´obra teatral en anglès  “William B“, de la companyia etc teatre

Adreçada als alumnes de 4t d´ESO de la comarca de l´Urgell.

Durada: 60 minuts + 15 minuts de preguntes.

Ponència Pedagogies transparents

full Data: dissabte 25 de març de 2017
Hora: de 10.30h a 14h
Lloc: Auditori Enric Granados de Lleida ( Plaça de Josep Prenafeta, s/n).
Ponents: Maria Acaso ambPedagogies alternativesi David Bueno ambNeurociència i educació“.  Organitza: Escoles FEDAC.Inscripció: Gratuïta en el següent enllaç, o clicant el codi QR:codiqr

EDCAMP Lleida: comparteix l´aprenentatge

edcamplleida11c Trobada de mestres i professors de les comarques de Lleida del dia 25 de març, anomenada EDCAMP-Lleida, que pretén reflexionar i compartir propostes i experiències educatives.

Hora:  9:30 – 13.30h

Lloc: institut Joan Oró , Lleida. Carretera Saragossa, Km. 464,2.

Inscripció: Més informació i inscripcions.

XIII Certamen de Lectura en veu alta

imatge-per-a-document-i-projeccions

DATA: dijous 30 de març a les 10.00h.

Un total de 17 centres  i 41 alumnes de la comarca participaran en els quarts de final del certamen de lectura .

Trobada pedagògica

Intercomprensió: una via al plurilingüisme

Hora:  9.30h a 14.30h       Programa de la jornada.

Lloc: Sala d´actes EOI Lleida ( Carrer del Corregidor Escofet, 53, 25005 Lleida).

Inscripció: cliclant aquí fins el 3 d´abril.      Activitat gratuïta i reconeguda pel Departament.

La Jornada també s’adreça a docents de llengües o de matèria.  Més informació aquí.

catalunya-intercomprensio

Curs iniciació LEGO Mindstorms

legocurs-2

Preu: Gratuït, gràcies a la col·laboració dels patrocinadors de la 3a edició de la WRO Lleida.Planificació: 2 sessions presencials de 3 hores (17:30 a 20:30h); 21 d´abril i 5 de maig de 2017.

Més informació aquí.

Et recordem…

Recursos de l´entorn al teu abast

tremp entorn d´aprenentatge de Tremp, ofereix  un total de 22  activitats diferents i interessants en relació als següents temes: ciència de la terra i el medi ambient, història i societat, hidroelèctriques.

Amb un preu fixe per alumne i activitat de 3€.   Activitats adreçades a Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

Consulteu-les  fent clic en el següent enllaç.

cadimoixerook D´altra banda, l´entorn d´aprenentatge de Tuixent, ofereix altres activitats i taller diferents, amb múltiples opcions sobre la duració de les estades . Amb preus des de 2€ per alumne. Més informació aquí.

A més, clicant el següent enllaç, podreu accedir a un mapa amb tots els Camps d´aprenentatge del nostre territori.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *