Projecció documental “Él me llamó Malala” a l´Urgell

Al llarg d´aquesta setmana, els alumnes del 1r Cicle de la ESO dels centres de la comarca de l´Urgell, han gaudit de la projecció del documental El me llamó Malala.

El passat dimarts dia 7 es va projectar al Teatre Casal d´Agramunt, el dimecres dia 8 al Teatre Armengol de Bellpuig i el dijous dia 9, als cinemes Majèstic de Tàrrega.

Un total de 666 alumnes de la comarca, han tingut l´oportunitat de conèixer la història de la persona més jove de la història en guanyar el Premi Nobel de la Pau: Malala Yousafzai.

Aquesta projecció està inclosa en les activitats del XVII Programa Comarcal de Suport a l’Educació de l’Urgell i ha estat possible gràcies a la col·laboració amb el Circuit Urgellenc.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *