Full informatiu nº88 – març

IX  Mostra de Música Escolar infantil i primària

Objectiu: Oferir un espai a l’expressió musical dirigit a  l’alumnat i centres.

Data: 19 d’abril a les 10.30h

Lloc: Teatre Ateneu

Modalitats que s’oferiran: coral, instrumental i/o mixta.

Activitat que s’emmarca dins del PCSE

XIV Gimcana Língüística a l’Urgell 2n ESO

Objectiu: Apropar la riquesa del patrimoni lingüístic de la comarca a l’alumnat de ESO mitjançant el joc-concurs.

Lloc: Teatre Ateneu

Dia : 26 d’abril a les 10.30h

Activitat que s’emmarca dins del PCSE

Jornada d’Educació Física

Com ha de ser l’educació física per afavorir que l’alumnat sigui competent? Adreçada a mestres d’educació física de primària.

Activitat gratuïta. Més informació, i a http://xtec.gencat.cat/ca/agenda/Inscripcio-a-la-Jornada-deducacio-fisica

Inscripció: Fins el 12 d’abril. Inscripció

Lloc: INEF Barcelona.

Data: 14 d’abril

Organitza: Departament d’Ensenyament

Olimpiada Informàtica catalana (Olcat)

Objectiu: Fomentar l’aprenentatge de la Informàtica entre els estudiants de secundària i batxillerat.  (#Olcat)

Inscripcions fins el dia 31 de març.

Dirigit a l’alumnat preuniversitari (secundària, batxillerat i cicles formatius).

Normes de participació, llenguatges de programació, preparació, inscripció i altra informació a https://olimpiada-informatica.cat/

Póster

Organitza: El grup Jutge.org de la Universitat Politècnica de Catalunya, patrocinada per la Fundació Cellex i emparada per la Societat Catalana de Tecnologia de l’Institut d’Estudis Catalans.

XI Trobada pedagògica del saló del còmic

Inscripció de la XI Trobada pedagògica del Saló del Còmic.

Programa de l’acte.

Data: Tarda del dijous 12 abril

Lloc: Fira Barcelona Monjuic

Període d’inscripció: del 6 de març al 9 d’abril de 2018. Enllaç a inscripció

XIII Premi de recerca per la Pau

Es poden presentar aquells treballs de recerca de batxillerat realitzats per estudiants matriculats als centres educatius de Catalunya durant el curs 2017-2018 i que tractin alguna qüestió relacionada amb la cultura de pau.

Consulteu les bases, premis, criteris de valoració etc aquí.

Organitza: Universitat de Barcelona

Els treballs s’han de presentar a la Fundació Solidaritat UB (c/ Melcior de Palau, 140, de Barcelona)

Termini fins al 13 d’abril de 2018.

Premi participa a l’escola 2018

Premi per a les escoles o instituts que han dut a terme, durant el curs, experiències de participació en què l’alumnat és un subjecte actiu que participa per a transformar el que l’envolta.

Organisme responsable:Subdirecció General de Qualitat Democràtica. Generalitat de Catalunya.

Per més informació sobre el què és un projecte participatiu, les bases de la convocatòria i premis entreu en aquesta adreça: http://governobert.gencat.cat/ca/participacio-ciutadana/societat-civil/premi/

Termini presentació sol·licituds: del 2 de març al 31 de juliol del 2018.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *