Full informatiu nº 147 maig 2021

Escape Cub és un joc per jugar amb les matemàtiques (primària) produït pel Departament d’Educació amb llicència CC by-nc-nd.

El trobareu a la pàgina de l’edu365 (Jocs) i té 3 nivells: nivell 1 (CI), nivell 2 (CM) i nivell 3 (CS).

Atesa la gran quantitat de fires, mostres i jornades que es realitzen al voltant de la programació i la robòtica durant aquest mes, des de l’àrea de cultura digital creuen que podem aprofitar aquests esdeveniments per significar maig com el mes de la Programació i la Robòtica Educativa

Si teniu planificades activitats, ompliu aquest formulari i es visualitzaran al Mapa d’iniciatives de programació i robòtica al  voltant de maig arreu de Catalunya.

Us informem del proper Taller “Ser i estimar en llibertat: educar en la diversitat sexual i de gènere” a càrrec de Colors de Ponent, dins del cicle de conferències Tallers d’Acció Tutorial Compartida, dins el marc del PEE 0-20 de Tàrrega.

El taller tindrà lloc el proper dimarts 25 de maig a les 18.00 h i podreu accedir-hi clicant en el següent enllaç.

Us recordem que des del 10 de maig i fins el 4 de juny està obert el període d’inscripció als Camps d’Aprenentatge i als Entorns d’Aprenentatge, entre els quals destaquem el CdA de la Noguera (prehistòria), l’EdA de Tuixent (ecosistema Alta Muntanya), el CdA Monestirs del Císter (monestirs), el CdA de Juneda (granja-escola), el CdA de les Valls d’Àneu (ecosistema alta muntanya – Parc Nacional d’Aigüestortes), l’EdA de Tremp (entorn, hidroelèctriques) i el CdA de la Vall de Boí (escola de natura), els més propers a la nostra zona.

Trobareu tota l’oferta educativa en aquest enllaç.