Programa de comunicació oral: Tenim la paraula!

El Servei Educatiu de l’Urgell començarà el curs 21-22 el programa de comunicació oral Tenim la paraula!. Un programa que pretén contribuir a desenvolupar les competències orals de tot l’alumnat, amb la finalitat de millorar les habilitats comunicatives per expressar fets, opinions i sentiments, per poder així participar activament en la societat.

El programa promou la creació de les anomenades Xarxes de Comunicació Oral, integrades pels centres educatius d’una determinada àrea educativa per, a l’aixopluc del Servei Educatiu de zona, compartir, reflexionar i crear bones pràctiques de referència d’ús oral de la llengua per part de l’alumnat, en el marc d’un model educatiu plurilingüe.

El programa es desenvoluparà en tres fases i preveu també la millora de la didàctica de la llengua oral i del seu ús en activitats de formació i assessorament per al professorat.

Amb la finalitat d’explicar-ho amb més detall, s’ha fet la presentació del programa de comunicació oral Tenim la paraula! a tots els centres que formen part de l’àrea del Servei Educatiu de l’Urgell. La presentació s’ha fet el dilluns 17 de maig a les 10.00 h, de manera telemàtica. Durant la presentació s’han compartit els objectius generals del programa, les actuacions previstes, les dinàmiques i les activitats formatives.

Cliqueu aquí per descarregar-vos la presentació.