La lletra capitana

beebot-la_lletra_capitana-imatgeTítol de l’activitat: La lletra capitana
Nivell: P3 i P4
Dificultat: Mitjana – Alta

Descripció de l’activitat:
L’alumne ha d’agafar una targeta a l’atzar i ha de dirigir el Bee-Bot des de la casella de sortida (fotografia abella) fins al requadre de la lletra capitana que correspon al nen/a de la imatge que li ha sortit.
Al tapís hi han quatre sortides per al Bee-Bot. El treball previ abans d’iniciar l’activitat serà el reconeixement de les lletres i la seva ubicació, ja que l’infant ha de ser capaç de comptar les caselles necessàries, per tant, el Bee-Bot s’ubicarà a la casella de sortida més pròxima.
Variant:
L’activitat es pot plantejar a la inversa. Col·locar les imatges dels infants al tapís i que les targetes siguin les lletres.
Observacions:
No s’han adjuntat les targetes de l’activitat, ja que cada centre escolar tindrà les imatges dels seus propis alumnes. S’adjunta el model de les targetes.

Material adjunt:
El tapís de l’activitat