Frases

Títol de l’activitat: Construïm frases
Nivell: Infantil – Cicle inicial (finals P5- Primer), Atenció a la diversitat (alumnes amb algun tipus de dificultat d’aprenentatge)
Dificultat: Mitjana

Descripció de l’activitat:
L’objectiu de l’activitat és construir 4 frases (molt senzilles)
Hi ha tres paraules que no tenen frase i és el que potser dificulta més l’activitat.

• 1r.- Llegirem les paraules que surten al taulell.
  • 2n.- Cada alumne haurà de buscar una frase que concordi i sigui correcte. Es poden utilitzar les targetes per ordenar les frases. Per comprovar que ho ha fet bé l’escriurà a la llibreta, per tal que sigui una frase comprensible.
  • 3r.- Farà el recorregut de la frase des del principi fins al final amb les beebots. Si s’equivoca haurà de començar de nou.
  • 4t.- Com la seqüència és molt llarga la pot representar amb les fletxes i així amb el suport visual potser no li costarà tant.

Material adjunt:
Tapís de l’activitat