Creació d’un videojoc

David Guerrero FornerTítol:          Procés de Creació d’un Videojoc
Autor/a:     David Guerrero Forner
Tutor/a:      Ernest Messeguer Romero
Modalitat:  Ciències i tecnologia: Cientificotècnic
Àrea:          Informàtica i Disseny
Centre:       Ins Antoni de Martí i Franquès
Localitat:   Tarragona

Objectius:
  1. Estudiar el procés de creació d’un videojoc.
  2. Trobar la part més crítica del procés.
  3. Crear un videojoc propi seguint el procés profesional.
  4. Trobar la meva especialització dins d’aquesta indústria.
Hipòtesi:

Determinar quina es la part més crítica del desenvolupament d’un videojoc i la meva àrea preferida.

El procés:

Es cerca sobre els orígens del videojoc, s’investiga el disseny i posteriorment la producció. Per últim, es crea el disseny d’un videojoc propi i es porta a producció utilitzant “Unity”. El resultat es el videojoc d’acció “Battallion: Nemesis”.

Conclusions:

Es conclou que la part més difícil del procés es trobar una idea apta per a ser produïda. Aquesta conclusió es veu reforçada en el treball de camp, on ha sigut necessari canviar el disseny principal tres cops. Crear “Battallion: Nemesis” ha sigut una experiencia molt important, doncs no només he programat el videojoc, si no que a més l’he dissenyat, he dibuixat els gráfics, he creat les mecàniques i la jugabilitat i he planificat tot el seu desenvolupament.

Llocs Web:
Vídeo:

Presentació:

Fotos:

 

Foto 1.- Portada del Treball.
Foto 2.- Captura del videojoc en la seva versió actual.
Foto 3.- Captura del videojoc en el seu desenvolupament.