Títol: Procés de Creació d’un Videojoc
Autor/a: David Guerrero Forner
Tutor/a: Ernest Messeguer Romero
Modalitat: Ciències i tecnologia: Cientificotècnic
Àrea: Informàtica i Disseny
Centre: Ins Antoni de Martí i Franquès
Localitat: Tarragona
Objectius:
- Estudiar el procés de creació d’un videojoc.
- Trobar la part més crítica del procés.
- Crear un videojoc propi seguint el procés profesional.
- Trobar la meva especialització dins d’aquesta indústria.
Hipòtesi:
Determinar quina es la part més crítica del desenvolupament d’un videojoc i la meva àrea preferida.
El procés:
Es cerca sobre els orígens del videojoc, s’investiga el disseny i posteriorment la producció. Per últim, es crea el disseny d’un videojoc propi i es porta a producció utilitzant “Unity”. El resultat es el videojoc d’acció “Battallion: Nemesis”.
Conclusions:
Es conclou que la part més difícil del procés es trobar una idea apta per a ser produïda. Aquesta conclusió es veu reforçada en el treball de camp, on ha sigut necessari canviar el disseny principal tres cops. Crear “Battallion: Nemesis” ha sigut una experiencia molt important, doncs no només he programat el videojoc, si no que a més l’he dissenyat, he dibuixat els gráfics, he creat les mecàniques i la jugabilitat i he planificat tot el seu desenvolupament.
Llocs Web:
- Wikipedia, <Història dels videojocs>
- ALCOLEA, Alejandro. Computer Hoy.
- El Documentalista Audiovisual,
- IndiegamesES, <Mecánicas, dinámicas y estéticas de un videojuego>
- VICENTE, Ernesto. Linkedin.
- Wikipedia.
- Wikipedia.
- SUÁREZ, Adrián. Zehngames. ¿Qué es la narrativa en un videojuego?
- Wikipedia.
- Wikipedia.
Vídeo:
Presentació:
Fotos:
Foto 2.- Captura del videojoc en la seva versió actual.
Foto 3.- Captura del videojoc en el seu desenvolupament.