GONER, el curtmetratge i la campanya publicitària (II)

Títol: GONER, la campanya publicitària
Autor/a: Marc Seco Busquets
Tutor: Francesc Serra
Modalitat: Ciències socials
Àrea curricular: Cultura audiovisual
Centre: INS Ramon de la Torre
Localitat: Torredembarra

Objectius:
  • Crear una campanya publicitària basada en un projecte audiovisual (centrant-se en la publicitat de carrer, publicitat online i publicitat audiovisual).
  • Conèixer més profundament el món publicitari i les seves tècniques.
Hipòtesi:

Descobrir i adquirir coneixements sobre aquest àmbit, analitzant i documentant la meva primera experiència en aquest món.

Procés:

Creació d’una campanya publicitària: un cartell, un banner i un tràiler del curtmetratge Goner.

Conclusions:

Ha sigut un treball una mica complicat degut a les eines informàtiques que he hagut de fer servir amb les quals no estava del tot familiaritzat, però ha acabat sent un treball molt gratificant i amb el qual m’he decidit definitivament sobre què vull fer en un futur ja que he vist que la publicitat és un món que m’agrada i que em desperta molt d’interès i curiositat.