Empresa, de 0 a 100

Marc González PorquerasTítol: Empresa, de 0 a 100
Autora: Marc Gonzàlez Porqueras
Tutor: Isabel Sentís
Modalitat: Social Humanístic
Àrea curricular: Economia
Centre: Ins Ramon Barbat i Miracle
Localitat: Vila-Seca

Objectius:

Si el meu treball es pogués sintetitzar de manera precisa, podríem dir que en ell s’estudia l’anàlisi de dues empreses i com i perquè aquestes prenen la decisió de canviar per tal de millorar. Però si decideixes vindre a veure el meu treball, veuràs que no només s’estudien dues empreses, sinó que et dona la visió externa de la situació, els factors, les decisions… que prenen les empreses per a innovar. Per tant podem concloure que el meu treball serveix per a veure com i perquè una empresa canvia la seva activitat.
En començar el meu document tenia un claríssim objectiu, entendre quina situació pateix una companyia per a que aquesta decideixi canviar, a més volia realitzar un estudi exhaustiu d’un negoci, ja que en un futur m’agradaria cursar Administració i Direcció d’Empresa i volia veure com es gestionava una companyia.

Portada del meu Treball de RecercaProcés:

En el procés de realització d’aquest document, no vaig trobar gaires problemes, però en tractar amb dues empreses privades em va resultar una mica difícil cercar segons quins documents i obtenir reunions amb el seu director perquè aquest tenia una agenda força ajustada. Però es podria dir que el meu treball va ser fluid i fàcil de realitzar.

Conclusions:

Per acabar, les conclusions del meu treball són molt bàsiques, ja que d’aquest no he extret cap hipòtesi ni cap teoria, però sí que m’ha ajudat per veure que estudiar una empresa no és un treball fàcil, i comporta una llarga estona. Puc extreure llavors que ha sigut un document molt interessant de realitzar i que m’ha ajudat a comprendre com funcionen les empreses actualment.

Bibliografia:
  • Apunts de Geografia, Marisa Rodríguez, 2n Batxillerat, tema 4 (2016)
  • Documents de l’empresa Optimalia: Presentació d’Optimalia (2015) i Projecte de Contact Center (2010)
  • Documents de l’empresa Telmo: Dossier comercial Grupo Telmo (2008) i Dossier comercial Optimalia (2015)
  • Alfaro Giménez, C. González Fernández, M. Pina Masssachs, (2012), Economia de l’empresa I, McGraw–Hill, segona edició
  • Alfaro Giménez, C. González Fernández, M. Pina Masssachs, (2013), Economia de l’empresa II, McGraw–Hill, segona edició

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>