CRP

Què és el CRP?

Els Centres de Recursos Pedagògics (CRP) són equips de dinamització i assessorament dels professionals i centres educatius per a la millora i transformació educativa.

Funcions del CRP
  • El disseny, la planificació i la implementació de la pràctica assessora al centre acompanyant-lo en els processos de transformació i millora educativa. La direcció del CRP ha de vetllar perquè es compleixi aquesta priorització. Així mateix, s’ha de preveure una franja horària específica i reservada de treball pedagògic en equip.
  • La detecció, recull i difusió de pràctiques educatives de referència del professorat de la zona així com projectes innovadors de centres.
  • El suport a les xarxes educatives de la zona vetllant per l’equitat i la inclusió.
  • El suport i acompanyament al professorat i als centres en l’ús educatiu de les tecnologies digitals, amb l’objectiu de garantir l’aprenentatge en línia de l’alumnat.

Equip del CRP del Tarragonès
Membres de l’Equip
Centres de Referència
Referent dels següents àmbits
Manel Sales (msales24@xtec.cat ) – Direcció  Ext. Telef.1409 Centres de Tarragonès Interior. Coordinador del Servei Educatiu del Tarragonès, IMET, Suport Vital Bàsic, Esports i Aula del futur, etc.
Caro Florit (cflorit2@xtec.cat) Ext. Telef.1405 Centres de Ponent Educació infantil 0-8 (anglès, digital, …) matemàtiques, CCBB Primària, etc.
Idoia Triana (itriana@xtec.cat) Ext. Telef.1403 Centres del Baix Gaià. Llengua anglesa, Patrimoni i museus, Escoles verdes, Servei Comunitari, Erasmus+, EAS, LOVA, etc.
Júlia Moyà (jmoya14@xtec.cat) Ext. Telef.1423 Centres de Salou i Vila-seca.  Biblioteca escolar, Banc de recursos, Certamen de Lectura en veu alta, Jocs Florals, AraART, CCBB sec, etc.
Mercè Bertran (mbertr22@xtec.cat) Ext. Telef.1420 Centres de Tarragona ciutat. Model Competencial Orientació Educativa, Xarxa de Competències, XTTE, etc.
Ivan Castells (icastel6@xtec.cat) Ext. Telef.1404 Referent de Cultura Digital, STEAMCAT, riscos laborals del Servei Educatiu del Tarragonès, etc.

telèfon: 977922870
e3900034@xtec.cat

Qui pot fer la demanda?

Els centres, mitjançant els seus equips de direcció; els col·lectius de docents, d’especialitat, de nivell, d’interessos, etc.;
els docents directament i qualsevol entitat vinculada a l’educació.

Com es fa la demanda?

Contactant amb el vostre referent de centre o escrivint directament al CRP (crp-tarragones@xtec.cat) qui derivarà la petició al professional més adient per la seva especificitat.