CRP

Equip del CRP
Centres de Referència
Manel Sales (msales24@xtec.cat ) – Direcció
Gemma Ibáñez (gibanez3@xtec.cat) Centres de Primària i Secundària de Constantí i Altafulla. Centres de Primària de La Pobla de Mafumet, Vilallonga del Camp, La Canonja, Barris de Ponent, i Altafulla. Centres d’Educació Especial. C Turó, C Joan XXIII, C La Salle Torreforta, Ins Collblanc i Ins Cal·lipolis.
Enric Escoda (eescoda2@xtec.cat) Centres Públics de Primària i Secundària de Tarragona ciutat, C Santa Teresa de Jesús, C El Carme, C Joan Roig
Idoia Triana (itriana@xtec.cat) Centres de Roda de Berà, Creixell, La Pobla de Montornès, La Riera, La Nou de Gaià, Torredembarra i Salomó,  Ins El Morell, Esc Ventura Gassol, Ins Pere Martell, Ins Comte de Rius, Ins Torreforta i Ins Campclar.
Mercè Bertran (mbertr22@xtec.cat) Centres de Primària i Secundària de Salou i Vila-seca. C La Salle Tarragona, C Sagrat Cor, C Sant Pau, C Lestonnac i C Elisabeth.
Ivan Castells (icastel6@xtec.cat) Centres de Sant Pere i Sant Pau, Sant Salvador, Pallaresos, El Catllar, Perafort i la Secuita. C Mare de Déu del Carme, C Sant Domènec i C Mare Nostrum.

Què és?

El Centre de Recursos Pedagògics com a servei educatiu, entre d’altres competències i funcions, té la d’assessorar, donar suport i ajudar el professorat en la seva tasca docent, mitjançant el préstec de recursos educatius, didàctics i/o pedagògics. Per tal de que els recursos esdevinguin una eina més, a l’abast dels docents, per fer les seqüències didàctiques competencials, us fem una ampla oferta de recursos en préstec que en el seu ús:

1. Permet assolir continguts curriculars competencials
  2. És transversal
  3. Permet treballar amb diverses metodologies
  4. Pot esdevenir un projecte d’aula, de nivell o de centre
  5. És motivador i engrescador pels docents i pels alumnes
  6. Pot ajudar a fer evidents i més visible allò que aprenen els alumnes.
  7. Es poden plantejar nous reptes.
  8. Es poden compartir les experiències realitzades amb altres docents del centre i amb docents d’altres centres.
  9. Es poden fer aportacions de millora
Qui pot fer la demanda?

Els centres, mitjançant els seus equips de direcció.
Col·lectius de docents, d’especialitat, de nivell, d’interessos, etc.
Els docents directament.
Altres entitats vinculades a l’Educació.

Com es fa la demanda?

Contactant amb el vostre referent de centre (mitjançant el telèfon 977922870 o el mail crp-tarragones@xtec.cat) qui les derivarà, si és el cas, per la seva especificitat, a un altre professional del CRP.