Nou programa Super3, produït per Educació

El Departament d’Educació, ha produït, amb la col·laboració de TV3, el programa “Objectiu 2030”, sobre els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que proposa la ONU per ser assolits al 2030, amb temàtiques com la pobresa, la fam, la pau, la salut, el medi ambient o l’educació.

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible són un conjunt de propostes per la millora del planeta, aprovades el 2015 pels 193 països de l’ONU.

L’objectiu d’aquest programa, adreçat a l’alumnat de primària, és difondre els ODS i reforçar d’aquesta manera la tasca d’educar en valors socials i cívics que ja es fa des de les escoles. Els programes estan co-presentats per dos mestres de primària, en Joan Cirera (Institut Escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara i Roquefort) i la Rita Morros (Escola Abat Marcet de Terrassa), per poder connectar de manera més directa amb els alumnes i comunicar-ho amb un llenguatge adequat.

“Objectiu 2030” s’emetrà pel Super3 del dilluns 18 de maig al divendres 12 de juny, en horari de dilluns a divendres entre les 19:40h i les 19:45h, just després de l’Infok. També se’n farà una redifusió al dia següent, entre les 10:15h i 10:20h. A banda, tots els capítols es publicaran a les webs del Departament d’Educació i del Super3 i se’n farà difusió a través de les xarxes socials

També hi participen 17 entitats i organitzacions especialitzades en cadascuna de les qüestions per donar a conèixer de primera mà les problemàtiques existents.

Més informació >>