Construint una avaluació [Trans]formadora als centres

De la detecció de necessitats dins del Pla de Formació  de la Zona, l’avaluació competencial va ser una de les eleccions majoritàries fetes pels / les docents de la Segarra.

Per aquest motiu l’equip del SE, amb vist i plau de la inspecció educativa, ha organitzat un curs de formació de 5 sessions que començarà aquest final de setembre. Serà un curs que pretén ser pràctic i on hi participaran equips directius de diferents escoles i instituts que ja han començat a treballar, i tenen incorporada en major /menor grau, depenent del cas, l’avaluació competencial als seus centres.

Amb el desig de que us sigui d’utilitat i amplieu el vostre punt de vista, us explicaran la seva experiència, com s’organitzen, pros i contres, …

Completeu la informació del taller en aquest enllaç

Les inscripcions estan obertes. Esperem que ho trobeu d’interès i que sigui de suport per al vostre centre.

INICI DEL CURS EL DIJOUS 23 DE SETEMBRE

PONENTS

Maria Ojuel Solsona –  formadora Xarxa Competències Bàsiques del Departament d’Educació; DG Currículum i Personalització

Núria Martínez Molist – professora de l‘INS Jaume Callís, de Vic