Concert escolar de Pasqua

L’equip de direcció artística del Festival de Pasqua de Cervera i la Regidoria de Cultura de la Paeria de Cervera presenten el Concert escolar dins del Festival de Pasqua de Cervera. Festival de Música clàssica catalana per a l’edició de 2024 que arriba a la seva 14a Edició.

El tradicional Concert escolar del Festival de Pasqua dona una excel·lent oportunitat al fet que l’alumnat de la Segarra i de les comarques veïnes presenciïn un espectacle musical de gran qualitat de la companyia Lleidart Ensemble.

Es tracta de l’espectacle LES AVENTURES DE LA BOL I EL LING

La Bol i en Ling són dos ocells molt diferents que tenen una cosa en comú, viuen en un mateix niu. Dues maneres de fer, dos estils musicals i dos estils de vida completament diferents… arribaran a entendre’s? El jazz i la música clàssica, la BOL i en LING, hauran de conviure i adaptar-se a tot el que passa al seu voltant per tal de trobar l’equilibri. Seguint la tradició dels duets còmics tradicionals els nostres dos personatges intentaran imposar el seu estil de vida… malgrat tot, estan destinats a entendre’s i potser, fins i tot, a complementar-se.

Aquest espectacle va destinat a l’alumnat d’I4 fins a 4rt de primària – de Cervera, Segarra, Urgell i Conca de Barberà.

📅​ Dia de representació: DIJOUS DIA 21 DE MARÇ DE 2024

🏛️​Lloc: Gran Teatre de la Passió de Cervera

🕚​ Hora: 11.00 h

Cada alumne haurà de fer l’aportació de 3 € i el professorat és gratuït.

Esperem la participació de la seva escola i/o institut i una confirmació del nombre d’alumnes abans del dia 14 de març de 2024  per a distribuir els alumnes dins del teatre segons els nivells indicats.

Us convidem a fullejar el següent DOSSIER PEDAGÒGIC sobre aquest espectacle.