XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. La categoria del conte il·lustrat està adreçada a l’alumnat de primària de centres ordinaris i també d’educació especial. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

En el blog Conte audiovisual il·lustrat podeu trobar una proposta per treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

En el document de les bases trobareu detallades les condicions de participació per a cada categoria, el nivell educatiu, el límit d’alumnat participant per categoria i les característiques de les presentacions. Us demanem que en feu una lectura atenta.

Bases dels XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Bases de la categoria H: Conte audiovisual il·lustrat

Cada centre haurà de seleccionar un treball per categoria i fer-lo arribar al Centre de Recursos Pedagògic fins al 25 d’abril de 2024. El termini d’inscripció per participar en aquesta edició estarà obert fins al 22 de març.

Us recordem la importància d’ajustar els treballs a les característiques de cada categoria. Per a més informació podeu consultar la pàgina web dels Jocs Florals Escolars de Catalunya o la següent infografia: