Asessorament Erasmus +

El Departament d’Educació, a través de la Sub-direcció General de Plurilingüisme, posa a disposició dels centres sostinguts amb fons públic i que imparteixen ensenyament en les etapes d’educació primària, secundària, batxillerat, escoles oficials d’idiomes i formació d’adults una línia d’assessorament de projectes Erasmus+.

L’objectiu de l’assessorament és promoure la participació dels centres educatius escolars, d’adults i les EOI en el Programa Erasmus+, i facilitar el desenvolupament de projectes de cooperació europea, en el marc de les accions KA1 (mobilitat per a l’aprenentatge) i KA2 (associacions estratègiques).

Consulteu la informació i descarregueu la sol·licitud en aquest enllaç a Portal de Centre>>

Termini de presentació de sol·licituds: fins al 31 de maig de 2021

Aprofitem per enllaçar-vos a un article del butlletí eTwinning, que inclou una mostra de projectes que poden servir d’inspiració per a totes aquelles persones interessades en dur a terme aquest tipus d’acció internacional.

Projectes eTwinning que es desenvolupen de manera simultània a un projecte d’associació d’intercanvi escolar KA2 i que han servit per transformar activitats presencials programades en activitats en línia, projectes eTwinning que han facilitat la comunicació i la col·laboració entre socis europeus en moments en que és impossible desplaçar-se.

També us podeu descarregar el següent document en pdf.