Activitats matemàtiques per alumnes

Videomat

Problemes a l’Esprint 2020-2021

Fem Matematiques

Inscripcions obertes per participar en el concurs VideoMat 2021.

Us animem a utilitzar els vídeos a classe i sobretot a participar amb els vostres alumnes en aquesta edició. Més informació.

Inscripcions obertes fins el dilluns 1 de març de 2021.  Inscripció

L’activitat Problemes a l’esprint és una activitat en línia adreçada a equips de centre organitzats de la manera que en cada centre es consideri més eficaç. Per aquestes activitats no cal inscripció prèvia.

Únicament s’ha d’organitzar adequadament un grup d’alumnes, que potser internivells, que vulguin participar en una activitat col·laborativa de resolució de problemes. Més informació

Convocatòries:

• 3r i 4t d’ESO. Dimecres 9 de desembre de 2020.
    • Primària. Dimecres 20 de gener de 2021
    • Batxillerat i cicles formatius. Dimecres 10 febrer de 2021
    • 1r i 2n d’ESO. Dimecres 17 de febrer de 2021

Enllaç a l’activitat

S’han publicat els problemes de la primera fase del Fem Matemàtiques del 2021 que organitza la Feemcat.

La convocatòria pels cursos de 6è de primària i 1r i 2n d’ESO

Els problemes de la primera fase s’han de fer en grups de 3 o 4 persones i els raonament s’han de justificar. Més informació