Sant Jordi 2024

Arribem al mes d’abril i per celebrar Sant Jordi des del CRP de la Segarra us oferim un recull amb recursos i propostes per preparar l’arribada d’aquesta diada tan assenyalada:

Als voltants de Sant Jordi és un moment especial també per reconèixer la creativitat literària dels més joves, en aquest sentit us recordem algunes convocatòries de concursos literaris:

• XI Jocs Florals Escolars de Catalunya. El Departament d’Educació convoca els XI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.
  • Fins al 12 de maig, termini de presentació de treballs Concurs d’escriptura crítica “Teresa Barba”. Amb la voluntat de difondre el pensament i l’obra d’Antoni Tàpies i amb motiu de la celebració del centenari del naixement de l’artista, la Fundació Antoni Tàpies convoca un concurs d’escriptura creativa.