Què és la Bioeconomia?

Torna la iniciativa i es continua contribuint a fer pedagogia sobre la bioeconomia a les aules.

Ja us podeu inscriure a la segona edició dels Tallers d’iniciació a la Bioeconomia Circular, que s’emmarcarà en la II Setmana de la Transformació i que, igual que en l’edició anterior, s’adreçarà a l’alumnat de sisè de primària dels vostres centres.

👥 Adreçat a: Alumnat de sisè d’educació primària.

📝 Inscripcions als tallers d’iniciació a la bioeconomia: del 13 de novembre al 15 de desembre de 2023.
🗓️Dates en les quals s’impartirà el taller als centres educatius: del 22 de gener al 2 de febrer de 2024.
📹Termini de presentació dels vídeos: fins al 5 de març.

CARTELL INFORMATIU de la iniciativa.

En aquesta edició, la Gal·la d’entrega de premis formarà part d’un conjunt d’activitats a escala europea emmarcades en el Bioeconomy Changemakers Festival, un esdeveniment que promou la Comissió Europea per fomentar la implicació dels joves en el desenvolupament de la bioeconomia.

Una altra novetat és que s’ha posat en marxa la iniciativa BIOHUB CAT, el hub de la bioeconomia circular a Catalunya. El hub, ubicat a les instal·lacions del Parc Agrobiotech Lleida, té com una de les seves línies d’actuació, fomentar la comunicació i divulgació al voltant de la bioeconomia, i per això, aquests Tallers, impulsats des de la demarcació de Lleida, tenen vocació de consolidar-se i d’estendre’s a la resta de Catalunya en posteriors edicions.