Posa’t la Gorra a Lleida

Un any més torna el Posa’t la Gorra a Lleida, la campanya més simbòlica de l’AFANOC, l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya, que acabarà amb una gran festa el 3 de març de 2024 al Turó de la Seu Vella en solidaritat amb els infants i adolescents amb càncer.

​🎯​ L’edició d’enguany estarà dedicada als cinc sentits. Sentir és el més important en el dia a dia d’una persona. Amb els ulls, les orelles, el nas, la llengua i les mans, els infants descobreixen el món que els envolta, i els Xuklis també. Enguany, el disseny de la gorra destaca un d’ells: l’ull que porta la gorra al seu frontal. Aquest ull ens convida a canviar la mirada i ens aporta una visió més àmplia, objectiva, però càlida i empàtica sobre la realitat del càncer infantil.

📢 Si voleu participar en aquesta celebració tan especial, feu que el màxim d’alumnes possible de la vostra escola duguin a terme l’activitat que us proposen.

➡️ Descarregueu-vos la carta explicativa de l’activitat i la plantilla de l’activitat que caldrà imprimir (si és possible amb cartolina). Les plantilles fetes s’hauran d’enviar o portar a l’oficina de l’AFANOC Lleida abans del dia 2 de febrer. Totes les instruccions estan detallades a la carta explicativa i a la web de l’AFANOC.

✉️ Per a qualsevol dubte podeu contactar amb AFANOC en els telèfons 973 216 057 o 659 123 714 o en el correu electrònic voluntariatlleida@afanoc.org.

• Recursos educatius:

📄Expliquem el càncer:

📄De 3 a 5 anys

📄De 6 a 12 anys

📄De 13 a 18 anys

• Guia per a docents:

📄‘Tenir un o una alumna amb càncer a l’aula’