L’alumnat de Cervera “Dóna la nota”

Compartim l’activitat Dona la nota en què els nens i nenes de les escoles Mn. Josep Arques, Les Savines i Jaume Balmes, de Cervera, van participar.
Es va dur a terme el dimecres 22 de novembre coincidint amb la festivitat de Santa Cecília, patrona de la música.
Els nens i les nenes de les escoles de Cervera van unir les veus adherint-se a la campanya Dona la nota amb “Mirall de pau” impulsada pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals en defensa de l’educació musical.
Els alumnes de 6è es van trobar a la plaça Universitat per fer saber a tothom, mitjançant un manifest, que estimen la música, que és indispensable pel seu dia a dia, que els acompanya en molts moments importants de la vida i que volen que continuï sent imprescindible en la seva educació. Tot seguit van cantar la cançó Mirall de Pau, que és un homenatge a la música i la seva influència en la vida de les persones acompanyats dels seus mestres de música, alguns companys i docents d’altres cursos i el pianista Jordi Castellà. Va ser un acte molt enriquidor que va omplir de música el centre de Cervera per festejar Santa Cecília.
Cantar amplia les capacitats d’aprenentatge, fomenta la creativitat i la disciplina, i millora les habilitats matemàtiques i lingüístiques. També promou la diversitat cultural, ajuda a construir la confiança i promou la col·laboració i el treball en equip. Vetllem i valorem doncs l’educació musical de les nostres escoles perquè és imprescindible pel bon desenvolupament dels infants i garanteix una educació de qualitat.

Escoles Mn. Josep Arques, Les Savines i Jaume Balmes de Cervera