Impressora 3D per als centres de la Segarra

La tecnologia ha entrat a les aules per quedar-s’hi. El procés d’ensenyament-aprenentatge es va adaptant als canvis i progressos de la societat. El que l’alumnat  viu a l’aula no pot estar deslligat del que passa al món exterior.

La majoria d’escoles de primària de la Segarra, van manifestar al Servei Educatiu de la Segarra, Centre de Recursos Pedagògics (CRP) la necessitat d’ampliar els seus recursos didàctics en l’àmbit tecnològic.

A demanda del CRP, i per completar la dotació de materials informàtics, es va exposar i documentar en una prèvia al plenari d’alcaldes, la necessitat d’adquirir una impressora 3D per a l’ús del professorat i alumnat dels centres de la comarca.

Avui podem confirmar que ja tenim aquesta impressora a disposició dels centres. Per tal que el professorat i alumnat dels centres en pugui gaudir plenament s’ha realitzat la formació corresponent als coordinadors i coordinadores d’informàtica dels centres sobre el funcionament i les possibilitats d’aquesta impressora.

Aquesta impressora 3D pot oferir a l’alumnat aspectes punters d’aprenentatge en tecnologia. A més, incentiva el treball en equip, la creativitat, el pensament actiu i la motivació per aprendre.

Esperem que la gaudiu molt!

Deixem un vídeo on es mostra el seu funcionament.

Compartim també unes fotos de la formació sobre el funcionament de la impressora feta als coordinadors i coordinadores dels centres.