iFest 23-24

L’iFest és una de les activitats que realitzen cinc departaments de la Generalitat de Catalunya: el Departament d’Empresa i Treball, el Departament d’Educació, el Departament de Cultura, el Departament de Recerca i Universitats i el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.

L’iFest és programa integrat per un conjunt d’activitats que tenen com a objectiu principal traslladar als i les joves la idea que poden fer grans coses, que la societat necessita les seves aportacions i que tenen el talent per fer-les.

Aquest any compta amb la participació d’organitzacions i empreses referents en innovació, com ara Aigües de Barcelona, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, la Mobile World Capital, l’Hospital Sant Joan de Déu, el Sónar+D i l’Hospital Vall d’Hebron.

Des dels centres d’ensenyament de Catalunya, ja siguin instituts o universitats, participen grups d’alumnes d’entre 15 i 30 anys, i que desenvolupen projectes innovadors. D’entre tots els participants, un jurat selecciona les millors propostes, que guanyaran l’oportunitat de participar en un programa d’acceleració de projectes amb les millors expertes i experts a Barcelona o a l’estranger, en funció de la categoria.

Ja van sortir publicades al DOGC les bases per a l’iFest 2023-2024 en qualsevol moment es pot publicar la convocatòria.

Per aquesta raó creiem que val la pena que li doneu un cop d’ull a la informació de l’enllaç i en cas d’estar interessats a participar, tenir-ho preparat quan es publiqui la convocatòria.

Engresqueu-vos en la possibilitat de realitzar aquesta activitat amb els vostres alumnes!

Més informació>> iFest Web de l’esdeveniment Bases iFest 2023-2024