Fira de la robòtica a Guissona

El cap de setmana del 23 al 26 de novembre, l’espai educatiu tecnològic “La Llavor” de Guissona, acollirà un any més la celebració de la Fira de la robòtica, que enguany se centrarà en la visió real de la intel·ligència artificial.

La fira comptarà amb l’exposició de diferents robots, demostracions de projectes de l’alumnat del CGFM d’Electromecànica de l’INS Guissona, exhibicions de LEGO Education, First Lego League Junior i Challenge a càrrec de l’alumnat de FEDAC Guissona, experiències lúdiques de realitat virtual i IA, així com la possibilitat de gaudir d’un seguit de “microponències” de persones expertes, que ens aproparan una mica més al coneixement de la intel·ligència artificial.

El mateix cap de setmana, la Fira de la robòtica, es complementarà amb propostes al Museu de Guissona i la fira Playmobil i Lego, entre altres activitats. Totes aquestes propostes s’emmarquen dins del “Novembre Lúdic” de Guissona, impulsat des de la regidoria de cultura de l’Ajuntament de Guissona. Més informació>>