Game Over

Game Over és un programa de prevenció d’accidents de trànsit que ofereix l’institut Guttmann  i té com objectiu sensibilitzar els joves amb la finalitat que desenvolupin comportaments responsables, adoptin actituds de prudència i prenguin les mesures de seguretat necessàries en conduir un vehicle de motor i en practicar activitats esportives o de lleure que comportin un risc.

La persona encarregada de presentar el programa als i les alumnes de 4t d’ESO de  l’institut Antoni Tarroja i als i les alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut de Guissona ha estat el Jordi. En aquesta sessió ha intentat sensibilitzar a l’alumnat sobre la responsabilitat de conduir un vehicle.

Ha començat la sessió parlant del nombre de morts i ferits a la carretera a causa d’accidents, de quines són les principals causes d’aquests accidents (Alcohol, velocitat i distraccions) i ha parlat del tipus de lesions que es poden produir.

Desprès d’això ha intentar conscienciar als i les joves explicant la seva pròpia experiència, experiència que ha sorprès a tots els assistents.

Finalment, ha passat un vídeo on apareixien víctimes d’accident de trànsit explicant com els ha canviat la vida, com es senten i com es veuen a la societat.

La sessió s’ha acabat amb peguntes per part de l’alumnat que estava encuriosit.

Ha sigut una sessió molt interessant on els i les alumnes s’han pogut conscienciar una mica més sobre la prevenció a la xarxa viaria i com un petit detall els pot canviar la vida.

Moltes gràcies Jordi per donar-nos un any mes l’oportunitat de conèixer aquesta realitat i per regalar-nos aquestes polseres.

Mostrem un recull de fotos de les sessions.