El Gust per la Lectura, tallers per a tots els nivells

El programa El Gust per la Lectura té per objectiu la formació de bons lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació educativa, els nostres alumnes esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.

Enguany, des del Departament d’Educació, es continua en la línia que es va iniciar el curs passat i s’ofereix una formació als docents per poder acompanyar l’alumnat en les seves lectures.

Aquesta formació consistirà en un taller de dues sessions formatives en línia. La primera sessió serà al voltant del gènere o l’autor que es treballen en els dossiers i la segona consistirà en una tertúlia sobre alguna de les propostes de lectura que s’ofereixen des del programa.

Tot i que algunes formacions ja han engegat, encara us hi podeu afegir. Vet aquí els enllaços:

Taller Gust per la lectura- Cicle inicial

Taller Gust per la Lectura- Cicle mitjà i superior

Taller Gust per la Lectura- Secundària obligatòria

Taller Gust per la lectura- Secundària “Llegir a casa i a classe de ciències”

Taller Gust per la Lectura- Batxillerat

Més informació sobre el programa, concurs, materials i recursos: El Gust per la Lectura