Concurs Escolar Europass 2023

La Comissió Europea ha adoptat que el 2023 sigui l’Any Europeu de les Capacitats.

Es pretén impulsar la competitivitat, la participació i el talent dels ciutadans europeus, invertint en formació per a millorar les seves capacitats, i aprofitar tot el seu potencial per a la cerca d’ocupació. Es persegueix donar un impuls a l’aprenentatge permanent i adequar les aspiracions i capacitats de les persones a les oportunitats reals del mercat laboral.

Per això, es posa en marxa una nova edició d’aquest concurs escolar dirigit a estudiants de qualsevol nivell educatiu, d’entre 14 i 18 anys, amb la finalitat de donar una difusió màxima al portal *Europass” entre els nostres estudiants espanyols, perquè coneguin per si mateixos tot el seu potencial i es familiaritzin amb les eines digitals de les quals es beneficiaran en un futur a curt termini.

Com participar

La participació en el concurs serà de manera individual o en parelles i implica l’enregistrament d’un vídeo curt sota el títol: “Demostra les teves capacitats amb Europass” / “Showcase your skills with Europass”.

El vídeo podrà tenir una durada màxima de 30 segons i podrà realitzar-se en espanyol o en anglès.

El vídeo haurà de tenir dues parts clarament diferenciades:

• Que el participant mostri aquelles habilitats, competències o capacitats que posseeix.
  • Que el participant mostri com ha incorporat aquestes habilitats, competències o capacitats dins del seu compte *Europass (llegir Bases de la convocatòria).

Per a participar en el concurs s’enviarà un correu electrònic a europass@sepie.es, amb l’assumpte: “Concurs *Europass 2023”, amb els següents documents:

• La sol·licitud de participació (Annex I).
  • L’autorització del pare, mare o representant legal de l’estudiant, si és menor de 18 anys, per al bon ús de la imatge i del vídeo (Annex II-a) o bé, l’autorització de l’estudiant si ja té els 18 anys (Annex II-b).
  • L’enllaç on es trobi allotjat el vídeo realitzat (Google *Drive, *Dropbox, YouTube o *WeTransfer).

Important: NO enviar el vídeo adjunt per a no saturar la bústia de correu electrònic.

Termini

🗓Estarà obert del 24 de gener al 27 de febrer de 2023.

Més informació, bases, sol·licitud, annexos i permisos AQUÍ