Concurs escolar de clipmetratges pels ODS

En la seva 14ª edició, el festival de clipmetratges de Mans Unides posa el centre en la lluita contra el malbaratament alimentari i l’accés universal a l’aigua.

L’ONGD Mans Unides organitza la XIV Edició del Festival de Clipmetratges, un concurs de clips d’1 minut per visibilitzar els Objectius de Desenvolupament Sostenible, també amb una categoria escolar.

Enregistra un vídeo d’1 minut que visibilitzi com el nostre estil de vida reflecteix el compromís amb el compliment dels ODS. En aquesta edició el lema és “Persona també s’escriu amb A, com Aliments i Aigua” i es busca reflexionar sobre la repercussió de les nostres accions individuals, com un consum més responsable en la lluita contra el malbaratament alimentari i l’accés universal a l’aigua i aliments.

Els curtmetratges es podran enviar a Mans Unides fins al 16 de febrer de 2023 i podran optar a diferents categories de premis.

➡El concurs escolar va dirigit a centres educatius de Primària, ESO, Batxillerat i FP: Inscripció categoria escolar

La realització d’aquests clipmetratges sobre els ODS a l’aula, fomenta el treball en equip, permeten desenvolupar unes competències clau en un context real i significatiu, conscienciant sobre l’impacte de les nostres accions a nivell global, aplicant coneixements pràctics, sensibilitzant-se, despertant el sentit crític i aportant el punt de vista de l’alumnat implicat per a canviar el món, a la vegada que s’elabora un material educatiu molt valuós.

📄 Bases del concurs

🎞 Recursos que poden ser d’utilitat per a realitzar els teus clipmetratges

Més informació a la web www.clipmetrajesmanosunidas.org on també trobareu materials educatius de l’ONGD Mans Unides per abordar la temàtica.