Concurs de Sant Jordi per a les escoles

La revista Namaka ens convida a participar al “Concurs de Sant Jordi per a les escoles” , concurs literari que consisteix a escriure un relat a partir d’una imatge de l’il·lustrador Carlos Lluch. És una proposta original per treballar Sant Jordi a l’aula i fomentar l’amor per l’escriptura i la lectura,  així com també aprendre la importància que tenen les il·lustracions que acompanyen els contes i les revistes infantils.

• A qui va adreçat?

És un concurs per a les escoles de primària. L’objectiu és celebrar la diada de Sant Jordi tot treballant la interpretació d’imatges.

El concurs és individual, però està pensat per dur-lo a terme tota l’aula i que hi participin tots els infants, per això el premi s’enviarà a l’escola.

• Què ha de fer l’alumnat?

Cada alumne/a ha de crear una petita història a partir de la següent imatge de l’il·lustrador Carlos Lluch (@carloslluchilustra):

Podeu descarregar-vos-la clicant aquí, per poder projectar-la a l’aula. Es valora molt positivament la creativitat, l’estil i l’estructura de la narració.

Les redaccions han de tenir un màxim de 300 paraules i han d’estar escrites en català. Hi ha d’aparèixer el nom de l’infant, el curs i l’escola.

Un cop tingueu les redaccions acabades, escanegeu o envieu una fotografia a info@revistanamaka.com. També ens les podeu fer arribar al whatsapp de Namaka 638 80 46 12 especificant que participeu en el concurs de Sant Jordi.

• Quin és el premi?

Com a premis hi ha tres lots de llibres cortesia de les editorials Zahorí Books, Flamboyant i Estrella Polar.

• Fins quan podem participar-hi?

Les escoles poden enviar els escrits a info@revistanamaka.coms fins al 22 d’abril.

Per a més informació: https://revistanamaka.com/concurs-de-sant-jordi-per-a-les-escoles/