Cada aula un cinema

Cada aula un cinema: programa online per a l’educació ambiental

ECOEMBES conjuntament amb la Diputació de Barcelona i amb col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, posa a la vostra disposició l’activitat CADA AULA UN CINEMA creada pel SUNCINE: Festival Internacional de Cinema del Medi ambient.

CADA AULA UN CINEMA està destinada a totes les escoles de Catalunya, València i Balears i es tracta d’un programa online per a l’educació ambiental, que a més introdueix les noves tecnologies a l’aula mitjançant audiovisuals de temàtiques ambientals per ser projectats a les escoles i, a través del cinema, sensibilitzar conscienciar, educar i formar a l’alumne (està destinat a alumnes a partir de 4 anys en endavant).

A la nova web www.cadaaulauncine.com els mestres i educadors, disposaran de més de 100 produccions audiovisuals dividits per diferents temàtiques  (curts de ficció i documentals no superiors a 30 minuts de durada) perquè aquests puguin ser projectats a l’aula i d’aquesta manera dinamitzar els seus temaris escolars generant debat i despertant el sentit crític dels alumnes amb la finalitat de provocar canvis i actituds positives.

Els Centres educatius es podran inscriure de forma gratuïta a través d’aquesta mateixa web o de la web del SUNCINE: www.suncinefest.com i se’ls proporciona un link i una contrasenya que els dona accés a totes aquestes pel·lícules que, amb un simple projector i connexió a internet, poden ser projectades a l’aula.

La inscripció  s’ha de fer a través d’un correu electrònic corporatiu de l’escola i no es podrà fer ús del material de CADA AULA UN CINEMA fora de l’àmbit educatiu.