XVII Premis comarcals 2020 TdR de Batxillerat de la Segarra

S’està preparant la 17a edició dels premis comarcals dels Treballs de Recerca de la Segarra.

El Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu de la Segarra, amb el patrocini dels ajuntaments de Cervera i Guissona, el Consell Comarcal de la Segarra i Caixabank, oficina 0016 de Cervera; obre una nova convocatòria de premis pels Treballs de Recerca de l’alumnat de 2n de Batxillerat de la comarca.

La finalitat d’aquests premis és incentivar, potenciar i valorar l’esperit de recerca, de treball ben documentat, el sentit crític i  la creativitat científica de l’alumnat de 2n de Batxillerat de la comarca.

Descarregueu-vos les bases 2020 del concurs.

Criteris de valoració i els barems en que el jurat basarà la seva puntuació.

Enllacem també una Guia Pràctica de com elaborar un bon treball de recerca a 2n de batxillerat. 20 consells essencials.(ICE de la UB).

Bases – XVII_ Premi Comarcal de Treballs de RecercaGuia practica per fer un bon TR BTX 20 consells

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *