Butlletí informatiu maig 2024

XXI Premis comarcals de Treballs de Recerca a la Segarra

🗓 dijous 23 maig 2024   |  ⏰  17:30 h

Lloc: Auditori Municipal de Cervera

Actualització del model de situacions d’aprenentatge

S’actualitza el model de situació d’aprenentatge en els apartats de les competències transversals i de les activitats d’aprenentatge i avaluació. Tanmateix, també s’actualitza el document de suport.

ℹ Més informació

Acreditació de la Competència Digital Docent (CDD)

El Departament d’Educació acredita d’ofici a tot el personal docent que reuneix els requisits especificats a la Resolució, de 3 de febrer de 2023, i en funció de la informació que consta als registres informàtics, sense que sigui necessària cap sol·licitud de la persona interessada.

L’acreditació de cadascun dels nivells de la competència digital docent mitjançant aquest procediment automàtic, pot ser consultada per la persona interessada ➡️aquí.

Tercer torn de Kudis i Macrokudis

Càpsules i itineraris d’autoaprenentatge.

Cal accedir a Odissea i fer l’autoinscripció.

Inscripcions als CdA/EdA per al curs 2024-25

Les sol·licituds d’inscripció en període ordinari als Camps i Entorns d’aprenentatge per al curs 2024-2025 s’obriran del dia 2 fins al 31 de maig.

• Assignació de les sol·licituds: de l’1 al 25 de juny de 2024
  • Acceptació de l’assignació: del 26 de juny de 2024 a l’11 de juliol de 2025

ℹ Més informació al següent enllaç.

Fem Matemàtiques 2024

➡️ Fase final a l’institut Antoni Torroja de Cervera en la qual participaran uns 75 alumnes de tot Catalunya, de cicle superior de primària i l’ESO.

📆 Dissabte 18 de maig | 📍 Institut Antoni Torroja | Edifici Universitat, Plaça de la Universitat, s/n, 25200 Cervera, Lleida

ℹ Més informació i programa

US POT INTERESSAR
Recurs El pou de Tallulah

Recorregut transversal a través de diferents escenaris que tenen l’aigua com a protagonista, amb l’objectiu d’aportar elements per a la reflexió que contribueixin a la construcció d’un món socialment més just, i ambientalment més sostenible, d’acord amb els postulats de l’Agenda 2030 de l’Organització de les Nacions Unides.

ℹ Més informació

Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Lesbofòbia, la Transfòbia, la Bifòbia i la Interfòbia

📆 dia 17 de maig | Lema d’enguany: Que ningú es quedi enrere: igualtat i justícia per a tothom

Recursos i activitats

XXV Setmana Sense Fum

🗓 del 25 al 31 de maig  |  Lema “Zero emissions també als teus pulmons”, al voltant del Dia Mundial Sense Tabac

ℹ Materials, proposta d’activitats i enquesta a la població

Setmana de la Natura 2024

Dona el seu tret de sortida amb el Dia Internacional de la Diversitat Biològica (22 de maig), finalitza amb el Dia Mundial del Medi Ambient (5 de juny) i inclou el Dia Europeu dels Parcs (24 de maig), servirà un any més per visibilitzar la necessitat d’implicar-nos col·lectivament per fer front a la pèrdua de biodiversitat i a la crisi climàtica.

ℹ Més informació

Supercampus. Obre en una nova finestra.

Plataforma educativa en català d’Educació i 3Cat

II Trobada XERG. Fem RestaurativaMENT

📆 dissabte 25 de maig de 9:00 h a 13:30 h 📍 a l’Escola Santa Maria de Gardeny (Lleida)

Formulari d’inscripció Període d’inscripció fins al 16 de maig inclòs.

CONCURSOS I PREMIS
Premis ApS

📑 Bases | 🌐 Els projectes es poden presentar en català, euskera, gallec i castellà.

Premis extraordinaris de Batxillerat

Són un estímul més per a l’alumnat i un reconeixement oficial dels seus mèrits que demostra una preparació d’excel·lència en els estudis de batxillerat. Són també una mostra de la constància i compromís pel treball compartit entre alumnat, professorat i família.

– Els/les alumnes han de fer la inscripció a les proves: dins del termini del 27 de maig al 31 de maig de 2024.

– Accés a la convocatòria del curs 2023-24: Resolució

MANTENIU-VOS AL DIA
Conservatori Professional i Escola de música de Cervera
Museu Comarcal de Cervera
Museu i parc arqueològic de Guissona
Biblioteca comarcal Josep Finestres
Biblioteca de Guissona
Arxiu comarcal de la Segarra
Som Segarra. Calendari d’activitats culturals i festives de la comarca.